ul. Bednorza 19
40-384 Katowice

OTRS ITSM

Działalność większości firm opiera się na użytkowaniu systemów informatycznych. Coraz większe skomplikowanie tych rozwiązań powoduje znaczący wzrost zgłoszeń użytkowników dotyczących tego zakresu działania przedsiębiorstwa. Uporządkowanie bieżącej obsługi zgłoszeń, uzupełnione o dodatkowe funkcjonalności zwiększa efektywność pracowników działu informatyki i zadowolenie użytkowników.

OTRS Service Desk to system zbudowany w oparciu o „dobre praktyki”. Jest zintegrowanym rozwiązaniem do zarządzania usługami bazującym na wytycznych zawartych w ITIL.

OTRS Service Desk spełnia wymagania dla skalowalnych, zintegrowanych rozwiązań o wysokiej wydajności. Jest niezależny od platformy, elastyczny, szybki do instalacji, zapewnia niskie koszty i wydajne rozwiązanie.

Funkcjonalności

Działalność większości firm opiera się na użytkowaniu systemów informatycznych. Coraz większe skomplikowanie tych rozwiązań powoduje znaczący wzrost zgłoszeń użytkowników dotyczących tego zakresu działania przedsiębiorstwa. Uporządkowanie bieżącej obsługi zgłoszeń, uzupełnione o dodatkowe funkcjonalności zwiększa efektywność pracowników działu informatyki i zadowolenie użytkowników.

OTRS Service Desk to system zbudowany w oparciu o „dobre praktyki”. Jest zintegrowanym rozwiązaniem do zarządzania usługami bazującym na wytycznych zawartych w ITIL.

OTRS Service Desk spełnia wymagania dla skalowalnych, zintegrowanych rozwiązań o wysokiej wydajności. Jest niezależny od platformy, elastyczny, szybki do instalacji, zapewnia niskie koszty i wydajne rozwiązanie.

Funkcjonalności

Jeśli:

  • Prowadzisz działalność handlową, usługową lub produkcyjną
  • Przyjmujesz zgłoszenia klientów lub kontrahentów dotyczące towarów bądź usług
  • Twoja firma ma wewnętrzny dział serwisu/wsparcia
  • Chcesz zapewnić efektywność i kontrolę procesu zgłoszeń
  • Chcesz udostępniać bazę wiedzy i bezpiecznie korzystać z jej zasobów
  • Chcesz zapewnić zgodność świadczonych usług z zestawem reguł ITIL

Jeśli:

  • Prowadzisz działalność handlową, usługową lub produkcyjną
  • Przyjmujesz zgłoszenia klientów lub kontrahentów dotyczące towarów bądź usług
  • Twoja firma ma wewnętrzny dział serwisu/wsparcia
  • Chcesz zapewnić efektywność i kontrolę procesu zgłoszeń
  • Chcesz udostępniać bazę wiedzy i bezpiecznie korzystać z jej zasobów
  • Chcesz zapewnić zgodność świadczonych usług z zestawem reguł ITIL