ul. Bednorza 19
40-384 Katowice

Znuny/OTRS Help Desk

Znuny/OTRS Help Desk jest wydajną platformą do obsługi zgłoszeń dostępną w modelu open source’owym. Interfejs systemu oparty jest na przeglądarce Web i dzięki temu z systemu można również korzystać na urządzeniach mobilnych.

Bez względu na to czy będzie spełniać rolę platformy wspierającej potrzeby wewnętrznej komunikacji miedzy działami firmy, czy też działu serwisu, który zarządza zgłoszeniami generowanymi przez zewnętrznych klientów firmy, dzięki dużej swobodzie konfiguracji OTRS Help Desk pozwala dostosować swoją funkcjonalność do indywidualnych wymagań klienta.

Funkcjonalności

Znuny/OTRS Help Desk jest wydajną platformą do obsługi zgłoszeń dostępną w modelu open source’owym. Interfejs systemu oparty jest na przeglądarce Web i dzięki temu z systemu można również korzystać na urządzeniach mobilnych.

Bez względu na to czy będzie spełniać rolę platformy wspierającej potrzeby wewnętrznej komunikacji miedzy działami firmy, czy też działu serwisu, który zarządza zgłoszeniami generowanymi przez zewnętrznych klientów firmy, dzięki dużej swobodzie konfiguracji OTRS Help Desk pozwala dostosować swoją funkcjonalność do indywidualnych wymagań klienta.

Funkcjonalności

Jeśli:

  • Prowadzisz działalność handlową, usługową lub produkcyjną
  • Przyjmujesz zgłoszenia klientów lub kontrahentów dotyczące towarów bądź usług
  • Twoja firma ma wewnętrzny dział serwisu/wsparcia
  • Chcesz zapewnić efektywność i kontrolę procesu zgłoszeń
  • Chcesz udostępniać bazę wiedzy i bezpiecznie korzystać z jej zasobów

Jeśli:

  • Prowadzisz działalność handlową, usługową lub produkcyjną
  • Przyjmujesz zgłoszenia klientów lub kontrahentów dotyczące towarów bądź usług
  • Twoja firma ma wewnętrzny dział serwisu/wsparcia
  • Chcesz zapewnić efektywność i kontrolę procesu zgłoszeń
  • Chcesz udostępniać bazę wiedzy i bezpiecznie korzystać z jej zasobów