Znuny/OTRS Help Desk jest wydajną platformą do obsługi zgłoszeń dostępną w modelu open source’owym. Interfejs systemu oparty jest na przeglądarce Web i dzięki temu z systemu można również korzystać na urządzeniach mobilnych.
Bez względu na to czy będzie spełniać rolę platformy wspierającej potrzeby wewnętrznej komunikacji miedzy działami firmy, czy też działu serwisu, który zarządza zgłoszeniami generowanymi przez zewnętrznych klientów firmy, dzięki dużej swobodzie konfiguracji OTRS Help Desk pozwala dostosować swoją funkcjonalność do indywidualnych wymagań klienta.
Funkcjonalności
- Automatyczna rejestracja zgłoszeń wysyłanych na skrzynkę e-mail systemu
- Ręczna rejestracja zgłoszeń telefonicznych lub mailowych
- Automatyczne generowanie potwierdzeni przyjęcia zgłoszenia i komunikatów z informacjami o zmianach statusu zgłoszenia,
- Automatyczne informowanie operatorów o nowych zgłoszeniach i nowych odpowiedziach do otwartych zgłoszeń
- Panel WWW klienta do wysyłania zgłoszeń, sprawdzania historii i statusu ich realizacji,
- Interfejs WWW dla operatorów Znuny/OTRS Help Desk obsługujących zgłoszenia (tzw. agentów)
- Definiowanie schematów gotowych odpowiedzi do użycia w panelu operatora
- Pełna historia obsługi zgłoszeń z możliwością wyszukiwania po wielu kryteriach, w tym po treści zgłoszeń
- Wbudowany zestaw raportów z praktycznym kreatorem do samodzielnego definiowania kolejnych zestawień
- Analizujemy potrzeby klienta
- Wypracowujemy nowe procesy, usługi, kontrakty
- Instalujemy, konfigurujemy i integrujemy system wraz z testami
- Przygotowujemy spersonalizowaną dokumentację
- Szkolimy w systemie pilotażowym skonfigurowanym dla klienta
- Modyfikujemy i rozwijamy działające systemy instalując rozszerzenia, migrując do nowych wersji, łącząc z systemami zewnętrznymi
- Proponowane rozwiązania wdrażamy: u klienta, korzystając z istniejącej infrastruktury sprzętowo-programowej lub w formie usługi hostingowej
Znuny/OTRS Help Desk jest wydajną platformą do obsługi zgłoszeń dostępną w modelu open source’owym. Interfejs systemu oparty jest na przeglądarce Web i dzięki temu z systemu można również korzystać na urządzeniach mobilnych.
Bez względu na to czy będzie spełniać rolę platformy wspierającej potrzeby wewnętrznej komunikacji miedzy działami firmy, czy też działu serwisu, który zarządza zgłoszeniami generowanymi przez zewnętrznych klientów firmy, dzięki dużej swobodzie konfiguracji OTRS Help Desk pozwala dostosować swoją funkcjonalność do indywidualnych wymagań klienta.
Funkcjonalności
- Automatyczna rejestracja zgłoszeń wysyłanych na skrzynkę e-mail systemu
- Ręczna rejestracja zgłoszeń telefonicznych lub mailowych
- Automatyczne generowanie potwierdzeni przyjęcia zgłoszenia i komunikatów z informacjami o zmianach statusu zgłoszenia,
- Automatyczne informowanie operatorów o nowych zgłoszeniach i nowych odpowiedziach do otwartych zgłoszeń
- Panel WWW klienta do wysyłania zgłoszeń, sprawdzania historii i statusu ich realizacji,
- Interfejs WWW dla operatorów Znuny/OTRS Help Desk obsługujących zgłoszenia (tzw. agentów)
- Definiowanie schematów gotowych odpowiedzi do użycia w panelu operatora
- Pełna historia obsługi zgłoszeń z możliwością wyszukiwania po wielu kryteriach, w tym po treści zgłoszeń
- Wbudowany zestaw raportów z praktycznym kreatorem do samodzielnego definiowania kolejnych zestawień
- Analizujemy potrzeby klienta
- Wypracowujemy nowe procesy, usługi, kontrakty
- Instalujemy, konfigurujemy i integrujemy system wraz z testami
- Przygotowujemy spersonalizowaną dokumentację
- Szkolimy w systemie pilotażowym skonfigurowanym dla klienta
- Modyfikujemy i rozwijamy działające systemy instalując rozszerzenia, migrując do nowych wersji, łącząc z systemami zewnętrznymi
- Proponowane rozwiązania wdrażamy: u klienta, korzystając z istniejącej infrastruktury sprzętowo-programowej lub w formie usługi hostingowej
Jeśli:
-
Prowadzisz działalność handlową, usługową lub produkcyjną
-
Przyjmujesz zgłoszenia klientów lub kontrahentów dotyczące towarów bądź usług
-
Twoja firma ma wewnętrzny dział serwisu/wsparcia
-
Chcesz zapewnić efektywność i kontrolę procesu zgłoszeń
-
Chcesz udostępniać bazę wiedzy i bezpiecznie korzystać z jej zasobów
Jeśli:
-
Prowadzisz działalność handlową, usługową lub produkcyjną
-
Przyjmujesz zgłoszenia klientów lub kontrahentów dotyczące towarów bądź usług
-
Twoja firma ma wewnętrzny dział serwisu/wsparcia
-
Chcesz zapewnić efektywność i kontrolę procesu zgłoszeń
-
Chcesz udostępniać bazę wiedzy i bezpiecznie korzystać z jej zasobów