Proponowane rozwiązania wdrażamy:
• u klienta, korzystając z istniejącej infrastruktury sprzętowej lub proponując korzystny zakup niezbędnego sprzętu/oprogramowania,
• w formie usługi hostingowej, proponując utrzymanie systemu w ramach naszej infrastruktury, zapewniając bezpieczeństwo i stały dostęp do systemu.
W ramach naszych działań zespół specjalistów Hdesk24.pl oferuje usługi:
Analizy potrzeb w ramach której
- w pierwszej kolejności skupiamy się na oczekiwanych efektach końcowych
- zapoznamy się z obecnie eksploatowanymi rozwiązaniami i obowiązującymi procesami w Twojej firmie
- przedstawimy efektywne rozwiązania
- ustalamy zasady współpracy systemów Znuny-OTRS Help Desk / Znuny-OTRS-ITSM z systemami zewnętrznymi.
Wypracowania
- nowych procesów, usług i kontraktów
- innych elementów nie istniejących w organizacji klienta a przewidzianych do wdrożenia wraz z systemem Znuny/OTRS Help Desk / Znuny/OTRS-ITSM.
Instalacji, konfiguracji i integracji systemu wraz z testami
Przygotowania spersonalizowanej dokumentacji
Szkoleń w systemie pilotażowym skonfigurowanym dla klienta
Modyfikacji i rozwoju działających systemów Znuny/OTRS
- instalacji rozszerzeń
- migracji do nowych wersji
- łączenia z systemami zewnętrznymi
- wsparcia technicznego i serwisu systemu.